Followers

Saturday, January 26, 2013

Bukan Lagi Impian



Assalamualaikum

DAHULU, ini antara kesayangan, tapi kini sudah hilang pesona. Tiada lagi seri, tiada lagi gembira. Begitulah fitrah manusia, sentiasa berubah bagai tebing dilanda bah.

Bukan majalah deko ini saja, tapi kain baju dan juga segala macam reba yang berkumpul bertahun-tahun lamanya. Tak ada perasaan ngilu atau kenangan nak dibuku semuanya sekadar menyimpan debu. Walaupun masih cantik, macam baru tapi saya tak mau lagi menjadikan semua ini koleksi bisu, macam tugu. Baju-baju yang ada memang masih cantik, masih comel tapi kalau disimpan tetap tak memberi makna. Jadi lebih baik disedekahkan saja, yang tiada nilai lagi bagi kita sebenarnya bernilai bagi insan di luar sana.

Jadi, kalau ada sesiapa yang berminat dengan majalah ini silalah sms atau email saya. Semua percuma. Tapi kena ambil sendiri di Subang Jaya. Kalau ada masa saya ambil lagi gambar barang-barang lain yang saya sayang tapi saya tak mau lagi simpan sebab sudah kehabisan ruang.

Ikhlas ni tau...

Akhir kalam, wassalam
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

5 comments:

Kengkawan said...

salam.
bestnyaa...
saya nak boleh tak?
nak letak dalam kelas.
terima kasih.

Roseliza Mokhtar said...

Bak kata Ustazah Nurhafizah Musa slot Usrati radio Ikim baru2 ni tajuk mengurus hidup yg sampai sekarang melekat di hati " Kalau direnungkan betul2...apa yg kita kejar2 and inginkan masa hidup ni sebenarnya tak ada apa2..sebab bila kita mati...yang kita bawa hanya jasad yg kaku dan kain putih....sehelai sepinggang ...upama orang yang muflis...yg bernilai waktu tu hanya amalan...dan kata Ustaz Pahrol pula...apa yang sebenarnya milik kita adalah apa yang kita beri...yg kita simpan tu bukan milik kita...cuma kita diberi amanah untuk mengurusnya....you are doing the right thing K Jun...

Jun Cupcakekasih said...

Dah selesai semuanya dek,

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

saya kalau barang-barang lama ni pejam mata..kekadang tu teringat juga, tapi buat2 lupa, hehehe

zuwaidah said...

Dulu2 saya memang pengumpul segala macam majalah..tapi banyak dah letgo. Yg di ofis pun ada lagi....setengah dah letak di pantry, sebab ada org di ofis ni kalau ke toilet suka sgt baca lama2 di dalam.

Me & Mom

Me & Mom

Nur Mukmin Home Spa

Nur Mukmin Home Spa
Body Massage, Khas untuk Muslimah. Call Sobah 017-3768549

SALAM

SALAM
Hong Kong Fashion Week 2007